Online tuinartikelen kopen ✓Online sinds 2010 ✓Snelle levering
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Verzending en levertijden

       

Onderstaand treft u het kostenoverzicht en verzendschema:

Land / Country

 

 

Nederland Nederland   € 5,95
Bestellingen vanaf € 49.- Nederland € 0,00
België/Belgique € 5,95
Bestellingen vanaf € 49.- € 0,00
Lëtzebuerg/Luxemburg € 9,95

Levertijden

 

1 werkdag 
(ook op zaterdag)
Standaard levering 

 

1 werkdag 
(ook op zaterdag)
Standaard levering 

 

Niemand thuis? Dan geeft Post NL je pakket af bij de buren. Of bij een PostNL-punt in de buurt. Post NL laat natuurlijk een kaartje voor je achter met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kun je op track & trace zien waar je je pakket kunt ophalen. Uiteraard is dit ook inzichtelijk via de Track&Trace link. Goed om te weten: Post NL bewaart je pakket een week op het PostNL-punt. Daarna brengen we het terug naar de afzender.

Komt het bezorgmoment niet uit? Vaak kun je van tevoren een ander bezorgmoment kiezen. Handig toch? Het werkt als volgt:

1. Zoek je pakket in track & trace

Ga naar track & trace (ook beschikbaar in de PostNL-app) en vul de track & trace-code en je postcode in. De track & trace-code krijg je doorgaans van de afzender. Heb je iets gekocht op internet? Dan ontvang je vaak een e-mail met daarin een directe link.

2. Klik op 'bezorging wijzigen'

Dit kan vanaf het moment dat wij je pakket hebben ontvangen van de afzender tot je de status 'Gesorteerd' ziet staan. Wil je berichten ontvangen zodra de status van je pakket verandert? Dat kan in de PostNL-app via 'Account' - 'Notificaties'.

3. Kies het gewenste bezorgmoment

Je kunt zelf kiezen wanneer we je pakket komen bezorgen. Je kunt er ook voor kiezen om je pakket te laten afleveren bij een PostNL-punt.

  1 werkdag 
  (niet op zaterdag)
  Pakketdienst zwaar vervoer 

Wanneer wordt de zending geleverd?

TransMission is gespecialiseerd in 24-uurs distributie in Nederland en België. Voor de Waddeneilanden, Zeeuws-Vlaanderen en Luxemburg bezorgen wij binnen 48 uur. Wij leveren af op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur. Ga naar Track & Trace en vul het unieke zendingsnummer en de bezorgpostcode in. U krijgt direct informatie over het bezorgmoment.

Wat gebeurt er als de zending niet kan worden afgeleverd?

Door bijzondere omstandigheden, zoals een winkelsluiting, bedrijfssluiting, afwezigheid van de bewoners of een verkeerd adres kan de zending niet worden afgeleverd. We laten een kaart in de brievenbus van de ontvanger achter met daarop het verzoek om binnen 5 dagen een nieuwe afleverafspraak te maken. Wij bieden de zending gratis opnieuw aan. Geen reactie? Dan sturen wij de zending retour.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »